Gra forumowa z elementami naruto, lecz niema tu tego co dobrze znamy zaczynamy na nowym kontynencie, nowych krajach i wiele innych, które przyjdzie wam już niedługo.,
Sōma no Ko- Kekkei genkai, którego posiadaczami są Sakon i Ukon, nazwa klanu z jakiego pochodzą jest nieznana. Ta więź krwi pozwala na połączenie swego ciała albo jego części z innym członkiem klanu na poziomie molekularnym. Tacy połączeni shinobi, uzyskują wspólną siłę, szybkość i wytrzymałość. Zwykle przez większość czasu, jeden z dwóch fuzjantów, pozostaje uśpiony kiedy drugi pozostaje aktywny i budzi się dopiero na czas walki. Z ciała użytkownika w każdej chwili i z każdego miejsca, może wyrosnąć część ciała osoby z którą się połączyła. Wtedy użytkownik może zarówno bronić się, jak i atakować jednocześnie przeciwnika. Rozdzielenie obu ninja, jest możliwe ale wymaga sporej ilości czakry i siły obydwu fuzjantów.
1 lvl
Okazuje się że oprócz ciebie jest ktoś jeszcze. Posiadasz 2 głowy jest trudniej ciebie zaskoczyć (zręczność +2). Bliźniacy mogą rozwijać się oddzielnie np. mogą mieć różne jutsu itp (ale limit jutsu pozostaje taki sam, czyli gdy jesteś np. Chuuninem możecie posiadać łącznie 15 jutsu, w tym połowa jutsu może się powtarzać, tzn. możecie posiadać je obaj i w limicie jutsu liczą się za jedno jutsu). Jeśli się połączycie korzystacie z atrybutów tylko jednego z was, a siła i zręczność są zwiększone o 10%. Gdy masz bliźniaka nie możesz posiadać samodzielnie 3 żywiołów, twój limit wynosi 2 żywioły (tak samo jak twojego bliźniaka), ale jeśli się połączycie natury chakry łączą się i macie 4 (żywioły nie mogą się powtarzać!). Gdy posiadacie różne umiejętności i się złączycie, umiejętności itp sumują się.
2 lvl
Możemy wydobywać organy naszego brata bliźniaka i nasze ataki są szybsze (zręczność +2). Możesz atakować i jednocześnie się obronić.
3 lvl
Dzięki temu poziomowi zyskujesz ze swoim bratem 100% jedności wasze ataki są tak bardzo synchronizowane że zyskujecie dodatkowo 2 pkt zręczności, szybkości i siły. Możecie się rozdzielać (od teraz także w walkach, w poprzednich lvlach mogliście oddzielnie trenować, podróżować itp), lecz gdy to zrobicie wasza chakra zmniejsza się 2 razy np. masz 5.000 czakry po rozdzieleniu macie po 2.500. Podobnie jest z atrybutami (z siłą, zręcznością, szybkością i inteligencją) po rozłączeniu maleją one o 15% (od podstawowych atrybutów każdego z was). Bliźniak może wróci do ciała brata i wtedy jego rany goja się 5 razy szybciej, ale podczas leczenia jest on niezdolny do walki.
Jeden z braci może wejść w ciało przeciwnika spowalniając go i osłabiając jego organizm tak, że po 4 postach ginie lecz są też minusy ten brat który wejdzie otrzymuje te same obrażenia co przeciwnik 30.000 czakry
4 lvl
Jest to ostatni i najpotężniejszy poziom. Osiągnęli go nieliczni. Tak ja w 3 lvl można wejście do ciała brata ale gojenie ran jest 8 razy szybsze i nawet jeśli straci się kończynę po 3 postach bycia w ciele brata może odrosnąć. Zyskujecie 150% synchronizacji, może wydaje się wam to niemożliwe ale tak jest dostajecie 2 pkt do szybkości, siły, zręczności, inteligencji.
Jest to ulepszona technika z 3 lvl. Teraz jeśli jeden z braci wejdzie w ciało przeciwnika to po 2 postach doprowadza organizm przeciwnika do śmierci. Obrażenia, które otrzymuje przeciwnik, otrzymuje także osoba która "weszła" w organizm przeciwnika, ale są one zmniejszone dwukrotnie. 60.000 czakry
Ważne!
Twój bliźniak ma 9 punktów rozwoju (gdyż 3 pkt marnuje na Sōma no Ko). Gdy jesteście połączeni możecie korzystać z wszystkiego co posiadasz ty i jednego KG bliźniaka lub 5 poziomów lalkarstwa (jeśli je brat posiada). Ponadto tylko ty możesz posiadać demona! Tak samo sytuacja wygląda z Rin'neganem.
Mając Sōma no Ko nie można mieć Rin'negana (działa też w drugą stronę).
Made by Azazel i Sasen
Wymagania:
1 lvl - Genin, 60 EXP, 100 pkt. Kontroli chakry
2 lvl - Chuunin, 120 EXP, 200 postów, 35 walk stoczonych, 5 walk wygranych 250 pkt Kontroli chakry
3 lvl - Jounin, 250 EXP, 500 postów, 70 walk stoczonych, 20 walk wygranych 450 pkt. Kontroli chakry
4 lvl - Legendarny Sannin, 400 EXP, 1500 postów, 130 walk stoczonych, 60 walk wygranych 600 pkt Kontroli Chakry
Offline