Gra forumowa z elementami naruto, lecz niema tu tego co dobrze znamy zaczynamy na nowym kontynencie, nowych krajach i wiele innych, które przyjdzie wam już niedługo.,
Jest to umiejętność kontrolowania pola magnetycznego wokoło siebie. Pozwala kontrolować ziarenka żelaza i dowolnie nimi manipulować (tworzyć różną broń itp.)
1lv. Odkrywasz w sobie dar manipulowania ziarenkami żelaza. To KG jest dopiero w fazie rozwoju więc nie jest zbyt silne. Można tworzyć z ziarenek żelaza niewielkie przedmioty (kunai, shuriken) i kontrolować je za pomocą pola magnetycznego. Również można zaatakować przeciwnika falą takich ziarenek. Niestety minusem tego kg jest potrzebna obecność piasku.
200 chakry za utrzymanie na kolejkę.
Szybkość Piasku to 30 + 15 za 1lvl czyli np. 1lvl - 45 2lvl - 60 etc
2lv. Kontrola ziarenek staje się mocniejsza. Pole magnetyczne pozwala Ci na robieniu z nich już stabilniejszych i silniejszych przedmiotów. Możesz już tworzyć z własnej chakry ziarenka żelaza (1m^3 = 5.000 chakry). Możesz z nich robić katany, kije itp.
500 chakry za utrzymanie na kolejkę.
3lv. Możesz już dowolnie kontrolować ziarenka żelaza i łączyć je w kształty (nawet wielkości ściany). Nie potrzebujesz już źródeł ziarenek, ponieważ sam jesteś w stanie wytworzyć ogromne źródła bez użycia chakry. Z ziarenek piasku jesteś w stanie zrobić praktycznie wszystko.
10.000 chakry za kolejke kontrolowania ziarenek (maksymalnie 2000m^3)
Wymagania
1lv - Genin, 15 walk stoczonych, 5 wygrane, 100 pkt kontroli chakry, 50 EXP
2lv - Jounin, 45 walk stoczonych, 15 wygranych, 170 pkt kontroli chakry, 100 EXP
3lv - Sannin, 85 walk stoczonych. 35 wygranych, 350 pkt. kontroli chakry, 250 EXP
Offline